felanmälan

Felanmälan

Kontakt för felanmälan

Om du upplever några problem med din lägenhet eller har upptäckt brister i fastighetens gemensamma utrymmen, ber vi dig vänligen att använda vår hyresgästportal för att snabbt och enkelt lämna in en felanmälan. Att använda portalen säkerställer att din anmälan registreras direkt och att vi kan åtgärda problemet så effektivt som möjligt.

Så här gör du:

  1. Besök vår hyresgästportal via här.
  2. Logga in med dina användaruppgifter. Om du inte redan har ett konto, följ instruktionerna på sidan för att skapa ett.
  3. När du är inloggad, välj alternativet för att lämna en felanmälan.
  4. Fyll i formuläret med detaljer om problemet, inklusive plats och en beskrivning av felet. Lägg gärna till bilder om det är möjligt, eftersom det underlättar för oss att förstå och snabbt åtgärda problemet.
  5. Skicka in din anmälan.

Vi strävar efter att behandla alla felanmälningar så snabbt som möjligt. Genom att använda portalen kan du också följa statusen på din felanmälan och få uppdateringar om åtgärder som vidtas.

Tack för att du hjälper oss att upprätthålla en hög standard på våra fastigheter och för att du bidrar till en trivsam boendemiljö för alla hyresgäster.

Det går även bra att ringa in din felanmälan på 0911 73336.
Vi går att nå vardagar 10.00 - 16.00.
Det går även bra att maila in på info@jmf.se.

Jour vid akuta problem

Vi tar in alla felanmälningar via telefon.
Vid jour ärende så finns nummer för jour på anslagstavlan i ditt trapphus eller ring på 010 470 57 79.